JAJA game
dizajn

Špecifikácia zadania 95%
Dizajn 50%
Ilustrácia a animácia 95%
Vývoj 100%
Print a publikácia 80%
Problém a riešenie

Story / koncepcia, grafický návrh a ilustrácia, animácia, game design, programovanie

Úvod

Zobral som bežný herný koncept vyskytujúci sa v počítačových hrách od nepamäti — zbieranie zlatých vecí a mierne ho obrátil proti hráčovi. Pretože Super Mário síce zachraňoval princezné, ale po ceste sa na minciach dobre nabalil. Nemôže predsa za ňou prísť s prázdnymi vačkami. Keďže Hra je Svet, v ktorom ako tvorca môžem nastaviť vlastné pravidlá, jedným z pravidiel sa stalo, že keď niečo odniekiaľ neprávom vezmem, bude to niekde inde chýbať. Preto sa v tejto hre z ukradnutých vecí stáva svet, v ktorom sa nám ide ďalej ťažšie.

Cieľ

Je to vlastne trochu podraz vykonaný na hráčovi, uznávam. No nechávam na ňom ako sa s týmto podrazom vyrovná. JAJA je zasadený do archetypálneho a animálneho sveta, snáď môžem použiť aj výraz — pudového prostredia. S pudovými emóciami totiž pracuje. Ak má hráč potrebu zbierať ďalej, viac a viac, vlastne sa chytil do pasce, ktorú som mu celý semester pripravoval.

 

Ďalší z osobne iniciovaných projektov: Kniha Volume 1 →

 

Ďakujem Matejovi Vojtušovi za poskytnutie písma Dargov Grotest, ktoré bolo v hre použité.

Zadávateľ: Vlastný projekt
JA-JA na stiahnutie ↧
Japonské drevorezy1
JAJA a japonská technika drevorezu
Hasegawa Tohaku: Borovicové stromy
Hasegawa Tohaku: Borovicové stromy
InGame screen: Náhľad úvodnej obrazovky hry.
InGame screen: Náhľad úvodnej obrazovky hry.
InGame screen: Náhľad obrazovky hrania.
InGame screen: Náhľad obrazovky hrania.
JAJA / Publikácia detail na predsádku
JAJA / Publikácia detail na predsádku 1
JAJA / Publikácia typografia
JAJA / Publikácia vnútro
JAJA / Publikácia obálka
JAJA / Publikácia detail na zadnú stranu
JAJA / Ukážka hrania
JAJA / Posedenie
JAJA / Hranie 2
JAJA / Projekcia hry na plátno
← Predošlý projekt
Nasledujúci projekt →

Mail/Kontakt